Lidmaatschap Vereniging begraafplaats Wittewierum

Inwoners van Ten Post, Wittewierum, Lellens en Winneweer kunnen lid worden van de begraafplaats Wittewierum. Men kan ook lid worden als kinderen, ouders of grootouders liggen begraven op de begraafplaats van de vereniging. Leden hebben na vijf jaar het recht graven te kopen voor de ledenprijs.

Heeft men eerder een graf nodig dan betaald men de prijs voor niet-leden waarvan dan de betaalde contributie wordt afgetrokken. Na het kopen van een graf blijft de rechthebbende lid van de vereniging.

Wanneer u lid wilt worden van de vereniging begraafplaats Wittewierum of wanneer u graven wilt kopen op de begraafplaats Wittewierum kunt u contact opnemen met de ledenadministrateur Dhr. Th.J.Jansen.

Het is belangrijk als 18 jarige lid te worden, tot 18 jaar ben je gezinslid, daarna zelfstandig lid. Mensen die later dan 18 jaar lid worden betalen een inkoopbedrag, meer informatie hierover is op aanvraag verkrijgbaar bij de ledenadministrateur.

Jaarlijkse contributie

• Gezinslidmaatschap             € 35,00
  • Eenpersoonslidmaatschap   € 17,50

Kosten van een enkel graf op de begraafplaats Wittewierum

• Lid            € 100,-
  • Niet-lid    € 2000,-

Graven op de begraafplaats Wittewierum worden niet geruimd.

Voor vragen, inlichtingen en ledenadministratie van de vereniging begraafplaats Wittewierum kunt u contact opnemen met:

Dhr. Th. J. Jansen
Batenborg 1