Lidmaatschap Uitvaartvereniging Ten Post e.o.

Inwoners van Ten Post, Wittewierum, Lellens en Winneweer kunnen lid worden van de Uitvaartvereniging Ten Post. Het lidmaatschap van de uitvaartvereniging geeft recht op het leveren van diensten in natura. Hieronder vallen het uitvoeren van de uitvaart door de uitvaartleider, de dragers, de kosten van het grafdelven en het vervoer van de overledene in een rouwauto binnen een straal van 20 kilometer.

Voor de overige kosten is het soms nodig een uitvaartverzekering af te sluiten. Wanneer u lid wilt worden van de Uitvaartvereniging Ten Post e.o. kunt u contact opnemen met de ledenadministrateur Dhr. Th.J.Jansen. Het is belangrijk als 18 jarige lid te worden, tot 18 jaar is men gezinslid, daarna zelfstandig lid. Mensen die later dan 18 jaar lid worden betalen een inkoopbedrag, meer informatie hierover is op aanvraag verkrijgbaar bij de ledenadministrateur.

Jaarlijkse contributie

• Gezinslidmaatschap € 40,00
  • Eenpersoonslidmaatschap € 20,00

Bij verhuizing kunt u gewoon lid blijven van de uitvaartvereniging. De uitvaartvereniging Ten Post zorgt ter plaatse voor de uitvaart of schakelt een zustervereniging in. In dat geval krijgt u de pakketwaarde uitbetaald. Wel graag een adreswijziging doorgeven. Onder voorwaarden is het ook mogelijk met de opgebouwde rechten over te stappen naar een andere vereniging mits deze ook lid is van de Federatie van uitvaartverenigingen in de provincie Groningen of van de Friese Federatie van Uitvaartverenigingen. Opzegging lidmaatschap kan elke maand, maar gaat in op 31 december.

Voor vragen, inlichtingen en ledenadministratie van de uitvaartvereniging Ten Post e.o. kunt u contact opnemen met:

Dhr. Th. J. Jansen
Batenborg 1